Sivut

perjantai 28. syyskuuta 2012

Klippoteket styling dust

Kuivashamppoot ovat tulleet (taas) muotiin ja lähes jokaisella hiustuotefirmalla on oma kuivashamppoonsa markkinoilla. Usein kun ihmiset puhuvat kuivashamppoista ja lempituotteistaan tämä Klippoteketin tuote nouse esiin. Tämä ei kuitenkaan puhtaasti ole pelkkä kuivashamppoo, vaan tuotetta on kehitelty pitemmälle.

(huomaa lommo)

Tämä on muotoilutuote, jolla on on kuivashamppoon lisäominaisuuksia. Tähän suihkeeseen on yhdistetty hiuspuuterin kitkauttava ja muotoilua helpottava ominaisuus ja kuivashamppoon rasvoittumista vähentävä ominaisuus. Minulla on ohuet ja lättänät hiukset, joten arvostan mitä tahansa tuotetta, joka voi lisätä hiusten tuuheutta ja pidentää pesuväliä.
Metallisessa suihkepullossa on 200ml tuotetta tuotteen hinta on normaalisti kai lähempänä viittä euroa, mutta minä ostan omani yleensä Sokoksen alennusmyynneistä muistaakseni 3,90€ hintaan. Ja olen siis niin tykästynyt tähän tuotteeseen, että olen käyttänyt jo useita pulloja loppuun ja minulla on jatkuvasti oltava varastossa muutama tai tulee paniikki.

Suihkeessa on joidenkin mielestä voimakas keinotekoinen mansikan tuoksu, joka ei häiritse minua, mutta ymmärrän, jos joku ei voi sitä sietää. Mielestäni tuoksu hälvenee hiuksista ajan mittaa, joten se ei leijaile ympärillä jatkuvasti koko päivää. Yksikään pullo ei koskaan ole mennyt minun käytössäni tukkoon. Käsittääkseni joidenkin merkkien kuivashamppoissa on se ongelma, ettei saa koko pullon tuotemäärää käyttöönsä tukkiutuneen suuttimen vuoksi, mutta kuten sanoin, tämän kanssa ei ole sitä vaaraa.
Jauhe on valkoista, mikä ei minun vaaleissa hiuksissani haittaa, mutta jälleen ymmärrän, jos joku tummahiuksinen ihminen tätä sen vuoksi vierastaa. Olen kuitenkin kuullut useamman tummatukkaisen ihmisen käyttävän tätä myös säännöllisesti, joten sekään ei ole ilmeisesti este. Tätähän suihkutetaan joka tapauksessa hiusten tyveen ikään kuin tukan alle, joten suihke ei oikeastaan tule edes näkyviin.
Omat kokemukseni ovat olleet enimmäkseen vain positiivisia. Ohuita liukkaita hiuksia on tämän kanssa paljon helpompi muotoilla ja tupeerata tuuheimiksi, oikeastaan tämän kanssa ei aina tarvitse edes tupeerata, kun tukka tuntuu jo vähän tuuheammalta. Kun tätä suihkuttaa puhtaisiin hiuksiin, se auttaa pitämän rasvoittumisen kohtuudessa pitempään ja tällöin hiuksia ei tarvitse pestä yhtä usein kuin yleensä. En kuitenkaan menisi suihkuttelemaan tätä useana päivänä peräkkäin pidentääkseni pesuväliä, sillä silloin olen huomannut tuotteen kasaantuvan hiuksiin. Mutta muuten suosittelen tätä lämpimästi kaikille vastaavaa tuotetta etsiville.

8 kommenttia:

  1. Olen niin samaa mieltä kanssasi tämän tuotteen ominaisuuksista, en ikinä enää suostu käyttämään mitään muuta tähän epätoivoiseen lettiini kuin tätä kullanarvoista ainetta. Kerran sorruin kokeilemaan Sunsilkin vastaavaa tuotetta ja se oli täysin susi :/

    Sulla on kivannäköinen blogi ja kiva kun liityit lukijakseni ! :) Ja kannattaa ottaa pois muuten tuo sanavahvistus tästä kommentoinnista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa.. kiitos kun kerroit, että mulla on tuo sanavahvistus. Kun ei se sitä minulta itseltä ikinä kysy, niin oletin, ettei se ole päällä! Ja kiitos muutenki.

      Kokeilin kerran Biozellin kuivashamppoota ja siitä ei ainakaan ollut mitään apua mihinkään. Myöhemmin olen testannut Four Reasonsin hiuspuuteria, mutta siitä kirjoitan lisää kaiketi myöhemmin.

      Poista
  2. Mulle taas tuo Klippoteket ei toimi yhtään. Hiukset menee itseasiassa vaan likaisemman ja lättänämmän näköisiksi. Hajua oon nyt kuullut kuvailtavan omenaksi ja mansikaksi ja kumpaakaan en itse siitä tunnista. Hajua inhoan ihan yhtä paljon kun tuotteen toimivuutta, saan siitä tosi pahan olon.
    Kuivashampoot yms. vastaavat on kyllä jänniä kun ne toimii niin erilailla eri ihmisille. Mun ehdoton suosikki on Four Reasonsin Hair Powder.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen huomannut, ettei tätä kannatta suihkuttaa hiuksiin, vaan hiusten tyveen - lähes päänahkaan. Silloin tämä toimii parhaiten. Eikä se minustakaan oikealta mansikalta tuoksu, vaan sellaiselta keinotekoiselta aromilta. En varsinaisesti ole tuoksun fani, muttei se haittaa minua ja omassa päässäni se ainakin hälvenee ajan kuluessa.

      Poista
  3. Tuota voisi kyllä kokeilla edullisen hintansa puolesta, mutta olen mennyt naimisiin TIGIn kuivashampoon kanssa. Hinta on suolainen, mutta toimii tähän päähän niin hyvin, että ostan uudelleen ja uudelleen. Monet sanovat, että pullot tyhjenevät itsestään ja niin ne kyllä tekevät, jos ei ole tarkkana. Itse aina suihkutuksen jälkeen kuuntelen tarkasti pihiseekö pullo, ja jos pihisee niin sitten suihkautetaan vielä yksi kunnon painallus, niin tyhjeneminen loppuu siihen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän löytämisen jälkeen en ole juuri muita kuivashamppoita katsellut. Minulla on sen tyyppiset hiukset, että hiuspuuterilla saa puhtauden tunteen kestämään pitempään, mutta sitten, kun hiukset lopulta alkavat tulla likaisiksi, niin mikään tökötti ei sitä enää pelasta :/. Tämän kanssa en ole koskaan huomannut, että olisi vuotanut itsestään eli tuo suutin on aika tiivis.

      Poista
  4. Mäkin oon hamstrannut tätä Sokoksen aleista mutta en voi enää sietä hajua! Tulee mieleen käyneet omenat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että joissain pulloissa tuoksu on voimakkaampi kuin toisissa. Tai sitte mun nenä vain haistaa eri tavalla eri aikoina. Tää on kokonaan niin jännä juttu, koska minä olen itse ihan äärimmäisen herkkä hajujen suhteen. En yleensä tykkää mistään hajusteisesta tuotteesta (esim. TreSemmén ja Sunsilkin lämpösuojasuihkeiden hajusta en tykkää yhtään, mutta yritän parhaani sietää sitä) mutta tämä ei minua jostain syystä häiritse.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...