Sivut

tiistai 29. lokakuuta 2019

Ylivuotavat varastot -kauhutarina

Olin jo siinä kuvitelmassa, että minulla olisi tilanne täysin hallinnassa purkkien ja purnukkojen kanssa. Aloin olla itsestäni oikeasti jo ylpeä. Sitten... 
Ensinnäkin, hyvää Halloweeniä!  seuraa kauhutarina:
Meidän mökille on tulossa remontti ja minun piti tyhjentää kylpyhuone kaikesta ylimääräisestä tavarasta. Olen luonnollisesti säilyttänyt siellä muutamia kosmetiikkatuotteita, jotta minun ei tarvitse raahata niitä mukanani, vaan minulla olisi aina pakolliset tarvikkeet siellä valmiina. Ajattelin, että kyseessä olisi ehkä viisi purnukkaa: Hiuskiinne, hiusten lämpösuoja, kasvojen yövoide, mattavoide päiväksi ja jotain muuta. 
Mutta kun aloin tyhjentää hyllyjä totuus iski vasten kasvoja kuin märkä rätti. Tyhjensin kylpyhuoneesta täyden ostoskassillisen tavaraa. Ja sitten minun piti tuoda se kassillinen kotiin. Ja nyt suorastaan ylpeyden aiheenani ollut kosmetiikkalipastoni pursuaa ylitse. Olin tähän mennessä ajatellut, että minulla on tilanne täysin hallinnassa, jos kaikki omistamani kosmetiikka mahtuu lipastooni. No nyt se ei mahdu - mitenkään! Ja oloni on epätoivoinen. En tiedä, miten saan kaiken siististi säilöttyä ja ennen kaikkea, miten saan nämä käytetty pois!?
Minun täytyy ilmeisesti alkaa pesemään ja rasvaamaan kasvojani monta kertaa päivässä, mikä varmasti tekee iholle hyvää. Osa käytettävästä tavarasta täytynee siirtää suoraan kylpyhuoneeseen, vaikka inhoankin säilyttää kosmetiikkaa kylpyhuoneessa, koska se menee siellä huonoksi. Mutta en näe mitään muuta mahdollisuutta. Siitä huolimatta en näe edes mitään järkevää järjestystä, jossa alkaisin tätä kuluttamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...