Sivut

tiistai 8. lokakuuta 2019

Inspiraatiota..?

Tiedättekö tunteen, kun joku meikkituote ei vain inspiroi. Sitä pakottaa itsensä kokeilemaan ja käyttämään, mutta silloinkin kyseistä tuotetta pitää käännellä ja väännellä ja suunnitella, miten lopulta käyttää onnistuneesti.
Ja sitten vastavuoroisesti joku toinen inspiroi välittömästi. Se suorastaan kutsuu käyttämään ja ajatus juoksee välittömästi ehdottamaan erilaisia yhdistelmiä, joilla kokeilla sitä. ???


Noh, tämä Pixin mattapaletti, vaikkakin se näytti nätiltä nettikaupassa, ei inspiroi minua yhtään. En näe sieluni silmin, miten tätä käytetään onnistuneesti. Olen yrittänyt yhdistää sitä muihin tuotteisiin, mutta silloinkin se tuntuu vähän turhalta.
Kuvissa värit näyttävät jotenkuten käyttökelpoisilta, mutta silmien edessä on vaikeaa nähdä, miten näistä tekisi mukavan yhdistelmän. Edes yhdistämällä muihin tuotteisiin. Jatkan yrityksiä, mutta tällä hetkellä on toivoton olo.

Mutta sitten tuli vastaan kaupassa tuote, jota katsellessa tulee täysin päinvastainen olo. Kyseessä on L'Oréalin La Palette Nude Rosé.
Jostain syystä olen vieroksunut viime aikoina L'Oréalin tuotteita. Varsinkin mitä meikkiin tulee, olen jotenkin kiertänyt L'Oréalin kaukaa. En ole ihan varma, mikä syy sille on ollut taustalla, en muista huonoja kokemuksia... Ehkä se liittyi johonkin uutisee, joka sai jättämään koko brändin sikseen. Noh, joka tapauksessa en enää asiaa muista.
Olen jo pitkään ollut eksyneenä mattaluomivärien ihmeelliseen maailman, mutta se ei tarkoita, että käyttäisin aina vain ja pelkästään mattaluomivärejä. Pidän niistä yleensä vain eniten ja ne ovat parempia jokapäiväisessä käytössä. Katselin viikonloppuna jotain L'Oréalin mattaluomiväripalettia, mutta se ei kiinnostanut minua lopulta yhtään.
 Pian sen jälkeen kuitenkin törmäsin tähän roosan sävyiseen ihastukseen, joka on kyllä satiinisempi koostumukseltaan kuin mikään matta. Mutta näen jo sieluni silmin, miten tätä voi yhdistellä vaikka mihin palettiin. 
Lisäksi tästä tulee jotekin vanhat Goshin luomiväripaletit mieleen ja minä rakastin niitä yli kaiken.
Epäilen, että tämäkin tuote löytyy jostain laatikkoni pohjalta vielä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...