Sivut

tiistai 11. joulukuuta 2012

Pulse kynnet

Olen jo useampaan otteeseen törmännyt netissä kuviin kynsistä, joihin on taiteiltu jonkinlainen sähkökäyrä ymv. Joten päätin sitten kokeilla sellaista itse. Koko taiteilun idea riippumatta siitä, miten sen toteuttaa on  tumma  tausta, jolla joku vaalea mato seikkailee ja tekee terävää aallokkoa. Jos oikein osaa taiteilla, niin voi tehdä tuosta pulssista todella ohuen ja terävän, mutta minä en niin välitä, jos tuleekin vähän tavanomaisen näköistä.


Tämän pulssin voi laittaa seikkailemaan vaikka joka kynteen tai tehdä sen vain muutamaan kynteen ja vetää pelkästään suoran viivan muihin. Eli tämän kanssa voi olla kuinka luova tahansa. Minulla on niin pienet kynnet, että halusin keskittyä vain pariin kynteen, joissa tuo pulssi näkyy.

Olen tänä talvena todella tykästynyt glitteriin mustilla kynsillä ja se on ollut jo useissa pikkujouluissa minun kynsilookkini. Glitter on jotenkin vain niin helppo tapa tehdä tylsästä kynsilakasta näyttävän. Joten lisäsin sitten tähänkin sähkökäyrään hieman kimalletta. Tällaista en ole nähnyt kenenkään muun tekevän, joten se on tietysti täysin vapaaehtoista.


Kynsilakat, joita käytin, olivat Gina Tricot'n 01 Black ja 91 Pick Me. Tuosta mustasta lakasta voin sanoa, että se on niin kiiltävä, että näyttää tuossa valokuvassa epätasaiselta, mutta oikeasti kuviot ovat vain heijastuksia taustalta. Glitter lakka tässä on Coral Pro Silk värissä Las Vegas.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...