Sivut

lauantai 16. marraskuuta 2019

Kuinka vaikeaa on löytää oikeansävyinen kulmaväri?

Ei hätää, en rikkonut ostolakkoani, tilasin nämä tuotteet aikaa sitten. Iskin pohjaan H&M:n kulmakarvapuuteri triossani jo jokunen aika sitten. Jostain syystä päädyn aina käyttämään H&M:n kulmavärejä, vaikka ostan monta muuta merkkiä kokeiluun. Vaikka olen vaalea ihminen, minulla on tummat kulmat, mutta liian tumma (edes oikeasti kulmakarvojeni värinen) puuteri saattaa näyttää todella hullulta. Mutta liian vaalea sävy taas ei näy.
Tilasin alennusmyynnistä ihan vain kokeilu mielessä Models Own:in Now Brow puuterin. Tulin samalla myös siihen tulokseen, että se edellinen H&M:n puuteri alkoi näyttää todella ällöltä, sinne on varmaan kertynyt kaikenlaisia bakteereja aikojen saatossa... heitin roskiin, pienen suruajan jälkeen.
Ensin kokeilin sävyä Deep Brown, koska kuvissa se näytti olevan lähinnä minun oikeaa sopivaa sävyäni. Mutta, vaikka sävy onkin todella lähellä todellista kulmakarvojeni sävyä, se on käytössä juuri ja juuri liian tumma. Sain sen kyllä jotenkuten toimimaan, kun levitin sitä kevyellä kävellä ja harjasin pehmeämmäksi, mutta aamulla väsyneenä sellainen vie ihan liikaa aikaa ja energiaa. En kuitenkaan heitä tätä roskiin vielä, koska kesällä tämä saattaa olla juuri sopiva sävy.
Sitten tilasin kaksi vaaleampaa sävyä, jotka näyttivät kuvissa molemmat samalta ja aivan liian vaalealta minulle: Medium Brown ja Ash. Harkitsin myös sävyä Chestnut, mutta pelkäsin sen olevan liian lämmin sävy minulle.
Tässä näytteet kaikista sävyistä yhdessä. Kuten kuvasta näkyy Deep Brown on todella tumma. Medium Brown oli vähän liian lämmin minulle. Siis sain sen kyllä toimimaan, mutta se ei ollut täysin täydellinen. 
Toisin kuin yllättäen Ash, jonka pelkäsin olevan liian lähellä harmaata ja liian viileä sävy, olikin juuri sopiva. Ash on minulle juuri tarpeeksi tumma eikä liian lämmin. Tällä saan vaivattomasti tehtyä hyvät kulmat kovassakin kiireessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...