Sivut

keskiviikko 20. marraskuuta 2019

Meikin viimeistelysuihkeiden vertailu

Tällä hetkellä minulla on käytössäni kolme hyvin erilaista meikin viimeistelysuihketta. Joten päätinpä kirjoittaa niistä muutaman sanan. 
Tämän päivän kolmikko on siis Essencen You better work fixing spray, Makeup Revolutionin Sport Fix spray sekä Urban Decayn All nighter suihke.
Ensimmäisenä Essencen suihke. Olen jo pitkään käyttänyt juuri tämän merkin suihkeita, koska ne ovat mielestäni ihan hyviä perusmeikinasetus suihkeita. Parasta niissä on se, ettei niissä yleensä ole mitään tuoksua, kuten ei tässäkään. Käytän tätä suihketta peruspäivinä, kun haluan, että meikkini näyttää hyvältä, mutten välitä siitä, että kestääkö se koko päivää täydellisenä.
Seuraava askel parempaan pitoon on Maekup Revolution Sport Fix. Olin vähän epäileväinen tämän tuotteen suhteen, koska olin kuullut Makeup Revolutionin suihkeista aika surkeita arvosteluja. Mutta tämä sport versio oli ainakin aivan loistava. Aivan pettämätön tämä ei ole, mutta käytän tätä lähes joka työpäivä arkimeikkiin, jonka pitää kestää siistinä aamusta iltapäivään. Sen tämä kestää eikä haisekaan miltään.
Viimeisenä klassikkotuotteeksi muodostunut  UD All Nighter. Tätä käytän vain, kun meikin pitää kestää joko todella pitkään tai todella haasteellisissa olosuhteissa, koska muuten koen, että tämä kuivaattaa ihoa. Ei siis ole minulle missään nimessä mikään jokapäivän suihke. 
Kun näistä aika jättää, niin voisin harkita ostavani Makeup Revolutionin suihkeen uudelleen, koska sillä pärjää ihan kaikenlaisissa tilanteissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...