Sivut

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Silmäripsiongelmia

En ole viime aikoina kyennyt ottamaan kuvia silmämeikeistäni ja sen vuoksi tekemään tänne silmämeikkipostauksia, jos joku on asiaa ihmetellyt. Syynä on pieni "äksidentti", joka kohtasi silmäripsiäni tuossa taannoin kesällä. Sen enempää tilanteeseen johtaneisiin asianhaaroihin menemättä lopputulos oli se, että osa ripsistä katkesi pieniksi pätkiksi ja loput taipuivat erittäin tiukalle kiharalle silmäluomia kohti.

Olen yrittänyt tehdä kaikkeni, jotta saisin ripset kasvamaan takaisin ja suoristumaan. Aikaisemmin olen luottanut vaseliinin kosteuttavaan voimaan, mutta sen hoitomuodon käyttäminen on jäänyt aika vähiin viime aikoina. Onko teillä jotain vinkkejä silmäripsien hoitoon ja kasvattamiseen? Oletteko itse törmänneet vaikeuksiin ripsienne kanssa?

1 kommentti:

  1. mä oon vaan kuullut tuotteista jotka muka toimii todella hyvin NEULASH RIPSIENKASVATTAJA, mulla ei oo sen hinnasta paljookaan tietoa.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...