Sivut

keskiviikko 29. tammikuuta 2020

Välipäivitys ja allerginen reaktio

Tässä kuukauden käytön jälkeen, olen alkanut tulla siihen tulokseen, että olen allerginen Yves Rocherin tuotteille. Mikä on toisaalta helpottava tieto, koska nyt saan heittää paljon "turhaa" kosmetiikkaa pois. Toisaalta se on taas vähän surullista, koska rahaahan tässä menee roskiin.
Noh, en kuitenkaan pysty käyttämään allergisioivia tuotteita, joten turha niitä on pitää enää ympärillä. Voi olla, että kokeilen hetken käyttää jotain muuta merkkiä ja, mikäli iho-oireet häviävät, sitten roskiin vaan.
Kiva.

2 kommenttia:

  1. Siskoni on myös sanonut, että kaikista YR-kasvotuotteista tulee hänelle reaktiot. Allergioiden kanssa ei parane leikkiä, onneksi oot pystyny selvittämään, mikä sarja ne on aiheuttanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on välillä niin paljon allergioita, että menee hetki ymmärtäessä mistä mikäkin reaktio johtuu. Täytyy myöntää, että minulla on mennyt pitkään käsittää, että todella olen allerginen näille kyseisille tuotteille. Ensin syytin stressiä ja ruokavaliota jne. Mutta kyllä se näistä vain johtuu.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...