Sivut

sunnuntai 16. helmikuuta 2020

Lisää allergisia reaktioita?

Viimeksi kerroin siitä, kuinka epäilin Yves Rocherin ihonhoitotuotteiden aiheuttavan minulla allergisia reaktioita. Ja olen nyt poistanut ne käytöstä ainakin hetkellisesti nähdäkseni, miten ihoni reagoi siihen. Ihan täysin ei ihottumani ole poistunut, mutta se on rauhoittunut huomattavasti. Täytyy sanoa, että tämänhetkinen tilanne tuntuu todella oudolta, sillä minulla ei ole ollut mitään iho-ongelmia vuosikausiin ja olen tottunut siihen, että minulla on aika terve iho. Mutta jatkan kokeilua ja mahdollisesti heitän kaikki Yves Rocherin tuotteet pois myöhemmin.
Mutta seuraavaa allergian aiheuttajaa epäillään. Käytän tätä tuotetta varsin harvoin, jolloin olen havainnut aivan selkeän reaktion.
Kyseessä on siis Makeup Revolutionin Strobe highlighter, joka on muuten aivan loistava tuote. Tällä saa luotua hennon hohtavan tai märän kiiltävän pinnan iholle.
Ikävä kyllä, olen havainnut, että poskiani usein polttaa sen jälkeen, kun olen sipaissut tätä poskipäilleni. Vielä en ole reaktiota pitänyt mitenkään huolestuttavana. Polte saattaa lisätä punaisuutta kasvoilla, mutta tunne menee hetken kuluttua ohi. Mutta näiden viimeisten allergiakokemusten jälkeen minua hieman arvelluttaa käyttää tätä enää. En ole koskaan kuullut kenenkään muun kuvailevan samoja kokemuksia näistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...